Aeroportul Iaşi se prezintă cu această nouă identitate. Cum vi se pare?

Publicat:

Distribuie articolul:

Finalizarea terminalului de pasageri T4 a impus o schimbare de imagine a aerogării. O cunoscută firmă ieşeană de branding a elaborat o nouă identitate a Aeroportului Internaţional Iaşi, de la logo şi deviză, până la literele şi simbolurile de pe panourile de informare şi orientare din T4, scrie Ziarul de Iași.

Noua identitate a Aeroportului a fost prezentată în cadrul unei ceremonii la care au participat, în holul noului terminal de pasageri, oficialităţile locale – dintre care au lipsit cele ale Primăriei Iaşi, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile.

„Noua identitate vizuală, parte a noului brand al Aeroportului Iaşi, poate fi considerată minimalistă, avangardistă şi probabil va suscita discuţii şi pro, şi contra”, a descris directorul general al aerogării logo-ul care va însoţi numele aeroportului.

Convins că părerile vor fi împărţite, Romeo Vatră a mai spus că „acest brand va fi startul unei ample transformări a aeroportului, prin care vom ridica serviciile la nivel de excelenţă şi vom transforma experienţa pasagerilor, oferind o experienţă nouă şi inspiraţională”.

Cu alte cuvinte, „ne-am propus să inspirăm pasagerii să călătorească mai des şi să ne poziţionăm ca fiind unul dintre cele mai importante şi moderne aeroporturi din această parte a Europei”, a subliniat directorul Vatră.

Ideea de la care a pornit elaborarea logo-ului a fost să nu conţină avioane sau conturul Palatului Culturii – „Aeroportul nu e doar al Iaşului, nici măcar al judeţului, ci are o anvergură transfrontalieră: 35 la sută din pasagerii lui sunt din Republica Moldova şi Ucraina”.

Primele schiţe

Discuţiile au început cu firme locale de branding şi design, care au fost rugate să schiţeze câteva prezentări. Directorul general a mulţumit firmelor care au venit cu propuneri, dar că el şi echipa lui de la Aeroport au fost convinşi de o firmă care nu a venit cu nimic, „dar care ne-au convins în trei ore că sunt o enciclopedie în ceea ce înseamnă domeniul aviaţiei, aeroporturi şi companii aeriene, că au cel mai mare nivel de cunoştinţe în această direcţie”.

Este vorba de Innerpride, care şi-a adjudecat şi contractul (în valoare de 142,5 mii lei) pentru elaborarea logo-ului şi a signalisticii pe care o veţi putea vedea în T4 (ulterior şi în T3) începând cu 31 martie, data la care este programată prima cursă de aici în Spaţiul Schengen. Panourile de informare şi indicare a anumitor puncte din T4 conţin simboluri simple şi cuvinte în limbile română şi engleză.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL PE ZIARUL DE IAȘI

Website | Mai multe articole

SUSȚINE PROIECTUL MEDIAQUALITY.RO

JURNALISM INDEPENDENT ȘI DE CALITATE

ASOCIAȚIA PRESĂ PE BUNE: ANCHETE ȘI INVESTIGAȚII

Cont donații: RO19BRDE350SV52123463500 B.R.D. - G.S.G., Cod SWIFT: BRDEROBU

Donează prin paypal icon

Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului MediaQuality.ro

Distribuie articolul:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Cele mai noi articole

Peste 1 milion de oameni au interacționat cu cele 200 de evenimente ale Romanian Creative Week 2024. Premieră națională: un moment de Realitate Augumentată,...

Peste 1 milion de oameni au interacționat cu cele peste 200 de evenimente ale Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor...

Zeci de tineri designeri, la RFW Forum: dezbatere cu experți în domeniu despre proprietatea intelectuală în industria modei

Invitați de marcă și personalități din industriile creative au participat sâmbătă la RFW Forum, conferința care a adus în centrul discuțiilor subiecte relevante legate...

Povești „body positivity” impresionante pe podiumul Romanian Fashion Week. Designerul Ioana Ciolacu: „Dacă producem modă numai pentru femeile cu dimensiuni ideale, majoritatea oamenilor normali...

Romanian Fashion Week continuă la Iași cu show-uri spectaculoase și colecții care trezesc idealuri și conturează trenduri noi în moda din România. A doua...

New Media District, cel mai mare show de arte vizuale din țară, a debutat la Iași cu un spectacol de lumini și video mapping

New Media District, cel mai așteptat show de arte vizuale din România, a adus în capitala Moldovei nu mai puțin de 40 de instalații...

Proprietari, Producători, Beneficiari

Încă de mici, înainte de a deveni UTC-iști, ni se explica așa : noi toți, oamenii muncii adică, aveam față de mijloacele de producție...

George Scripcaru implică grupările interlope din Brașov în alegerile locale din oraș (P)

Membrii clanului Stoleru, numiți și "stăpânii cartierului Noua" din Brașov, îl susțin public pe internet pe fostul primar Scripcaru, care va candida din nou...

Articole asemănătoare

Cine vrei să te reprezinte în Parlamentul European? O comparație între candidații principalelor partide (P)

Alianța Dreapta Unită are cei mai buni candidați pentru Parlamentul European – singura echipă care poate garanta că...

Zeci de tineri designeri, la RFW Forum: dezbatere cu experți în domeniu despre proprietatea intelectuală în industria modei

Invitați de marcă și personalități din industriile creative au participat sâmbătă la RFW Forum, conferința care a adus...