Aeroportul Iaşi se prezintă cu această nouă identitate. Cum vi se pare?

Publicat:

Distribuie articolul:

Finalizarea terminalului de pasageri T4 a impus o schimbare de imagine a aerogării. O cunoscută firmă ieşeană de branding a elaborat o nouă identitate a Aeroportului Internaţional Iaşi, de la logo şi deviză, până la literele şi simbolurile de pe panourile de informare şi orientare din T4, scrie Ziarul de Iași.

Noua identitate a Aeroportului a fost prezentată în cadrul unei ceremonii la care au participat, în holul noului terminal de pasageri, oficialităţile locale – dintre care au lipsit cele ale Primăriei Iaşi, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile.

„Noua identitate vizuală, parte a noului brand al Aeroportului Iaşi, poate fi considerată minimalistă, avangardistă şi probabil va suscita discuţii şi pro, şi contra”, a descris directorul general al aerogării logo-ul care va însoţi numele aeroportului.

Convins că părerile vor fi împărţite, Romeo Vatră a mai spus că „acest brand va fi startul unei ample transformări a aeroportului, prin care vom ridica serviciile la nivel de excelenţă şi vom transforma experienţa pasagerilor, oferind o experienţă nouă şi inspiraţională”.

Cu alte cuvinte, „ne-am propus să inspirăm pasagerii să călătorească mai des şi să ne poziţionăm ca fiind unul dintre cele mai importante şi moderne aeroporturi din această parte a Europei”, a subliniat directorul Vatră.

Ideea de la care a pornit elaborarea logo-ului a fost să nu conţină avioane sau conturul Palatului Culturii – „Aeroportul nu e doar al Iaşului, nici măcar al judeţului, ci are o anvergură transfrontalieră: 35 la sută din pasagerii lui sunt din Republica Moldova şi Ucraina”.

Primele schiţe

Discuţiile au început cu firme locale de branding şi design, care au fost rugate să schiţeze câteva prezentări. Directorul general a mulţumit firmelor care au venit cu propuneri, dar că el şi echipa lui de la Aeroport au fost convinşi de o firmă care nu a venit cu nimic, „dar care ne-au convins în trei ore că sunt o enciclopedie în ceea ce înseamnă domeniul aviaţiei, aeroporturi şi companii aeriene, că au cel mai mare nivel de cunoştinţe în această direcţie”.

Este vorba de Innerpride, care şi-a adjudecat şi contractul (în valoare de 142,5 mii lei) pentru elaborarea logo-ului şi a signalisticii pe care o veţi putea vedea în T4 (ulterior şi în T3) începând cu 31 martie, data la care este programată prima cursă de aici în Spaţiul Schengen. Panourile de informare şi indicare a anumitor puncte din T4 conţin simboluri simple şi cuvinte în limbile română şi engleză.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL PE ZIARUL DE IAȘI

Website | Mai multe articole

SUSȚINE PROIECTUL MEDIAQUALITY.RO

JURNALISM INDEPENDENT ȘI DE CALITATE

ASOCIAȚIA PRESĂ PE BUNE: ANCHETE ȘI INVESTIGAȚII

Cont donații: RO19BRDE350SV52123463500 B.R.D. - G.S.G., Cod SWIFT: BRDEROBU

Donează prin paypal icon

Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului MediaQuality.ro

Distribuie articolul:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Cele mai noi articole

DOCUMENT Academia Română vs. Mircea Cărtărescu: Cât ne costă finanțarea Academiei, o instituție anti-cultură, anti-europeană. Cum a ajuns milionar în euro fostul turnător Ioan...

Dacă tot discutăm, zilele astea, despre nemernicia făcută de Academia Română în privința lui Mircea Cărtărescu, să vedem și cât ne costă, din bani...

Premieră națională: Romanian Creative Week lansează Arhiva de Idei Recente, o platformă publică inovatoare de educație și dialog creativ

Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, anunță lansarea Arhivei de Idei Recente, o inițiativă menită să...

Grăjdarii lui Georgescu

„Un prost aruncă un bolovan în apă iar zece deștepți nu reușesc să-l scoată”. Este proverbul ce mi-a venit în minte văzând cooperativa propagandistică...

Romanian Fashion Week, cea mai importantă platformă de design din țară, anunță câștigătorii din 2025 ai competițiilor dedicate studenților și tinerilor designeri

Romanian Fashion Week (RFW), primul și cel mai important eveniment de modă din România, dedicat atât designerilor autohtoni, cât și celor internaționali, a anunțat...

Privații „să înceteze mascarada” și să acopere ei hoția politicienilor și desfrâul pe bani publici, nu? De ce decizia lui Bolojan ar trebui să...

Ilie Bolojan face exact ce trebuie prin anunțul privind disponibilizarea a 200 de oameni de la Senat. Reducerea, dacă nu eliminarea completă a sinecurilor,...

De la om la om

Ne întrebăm adesea ce ar fi de făcut cu pentru ca valhallii să iasă din demența dogmatică și să revină la realitate; să nu...

Articole asemănătoare

Apărarea Europei

Deși pot părea plictisitoare, scurtele incursiuni prin istorie sunt mereu utile în evaluarea prezentului. Este și cazul vulnerabilității...

DOCUMENT Academia Română vs. Mircea Cărtărescu: Cât ne costă finanțarea Academiei, o instituție anti-cultură, anti-europeană. Cum a ajuns milionar în euro fostul turnător Ioan...

Dacă tot discutăm, zilele astea, despre nemernicia făcută de Academia Română în privința lui Mircea Cărtărescu, să vedem...

Premieră națională: Romanian Creative Week lansează Arhiva de Idei Recente, o platformă publică inovatoare de educație și dialog creativ

Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, anunță lansarea Arhivei de...

Grăjdarii lui Georgescu

„Un prost aruncă un bolovan în apă iar zece deștepți nu reușesc să-l scoată”. Este proverbul ce mi-a...