Aeroportul Iaşi se prezintă cu această nouă identitate. Cum vi se pare?

Publicat:

Distribuie articolul:

Finalizarea terminalului de pasageri T4 a impus o schimbare de imagine a aerogării. O cunoscută firmă ieşeană de branding a elaborat o nouă identitate a Aeroportului Internaţional Iaşi, de la logo şi deviză, până la literele şi simbolurile de pe panourile de informare şi orientare din T4, scrie Ziarul de Iași.

Noua identitate a Aeroportului a fost prezentată în cadrul unei ceremonii la care au participat, în holul noului terminal de pasageri, oficialităţile locale – dintre care au lipsit cele ale Primăriei Iaşi, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile.

„Noua identitate vizuală, parte a noului brand al Aeroportului Iaşi, poate fi considerată minimalistă, avangardistă şi probabil va suscita discuţii şi pro, şi contra”, a descris directorul general al aerogării logo-ul care va însoţi numele aeroportului.

Convins că părerile vor fi împărţite, Romeo Vatră a mai spus că „acest brand va fi startul unei ample transformări a aeroportului, prin care vom ridica serviciile la nivel de excelenţă şi vom transforma experienţa pasagerilor, oferind o experienţă nouă şi inspiraţională”.

Cu alte cuvinte, „ne-am propus să inspirăm pasagerii să călătorească mai des şi să ne poziţionăm ca fiind unul dintre cele mai importante şi moderne aeroporturi din această parte a Europei”, a subliniat directorul Vatră.

Ideea de la care a pornit elaborarea logo-ului a fost să nu conţină avioane sau conturul Palatului Culturii – „Aeroportul nu e doar al Iaşului, nici măcar al judeţului, ci are o anvergură transfrontalieră: 35 la sută din pasagerii lui sunt din Republica Moldova şi Ucraina”.

Primele schiţe

Discuţiile au început cu firme locale de branding şi design, care au fost rugate să schiţeze câteva prezentări. Directorul general a mulţumit firmelor care au venit cu propuneri, dar că el şi echipa lui de la Aeroport au fost convinşi de o firmă care nu a venit cu nimic, „dar care ne-au convins în trei ore că sunt o enciclopedie în ceea ce înseamnă domeniul aviaţiei, aeroporturi şi companii aeriene, că au cel mai mare nivel de cunoştinţe în această direcţie”.

Este vorba de Innerpride, care şi-a adjudecat şi contractul (în valoare de 142,5 mii lei) pentru elaborarea logo-ului şi a signalisticii pe care o veţi putea vedea în T4 (ulterior şi în T3) începând cu 31 martie, data la care este programată prima cursă de aici în Spaţiul Schengen. Panourile de informare şi indicare a anumitor puncte din T4 conţin simboluri simple şi cuvinte în limbile română şi engleză.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL PE ZIARUL DE IAȘI

Website | Mai multe articole

SUSȚINE PROIECTUL MEDIAQUALITY.RO

JURNALISM INDEPENDENT ȘI DE CALITATE

ASOCIAȚIA PRESĂ PE BUNE: ANCHETE ȘI INVESTIGAȚII

Cont donații: RO19BRDE350SV52123463500 B.R.D. - G.S.G., Cod SWIFT: BRDEROBU

Donează prin paypal icon

Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului MediaQuality.ro

Distribuie articolul:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Cele mai noi articole

Mirabela Grădinaru, partenera președintelui Nicușor Dan, întâlnire cu tinerii designeri, la deschiderea Romanian Fashion Week București 2025

Mirabela Grădinaru s-a întâlnit, miercuri, cu tinerii designeri care își vor prezenta colecțiile în deschiderea Romanian Fashion Week Bucharest 2025, din seara de 8...

Atos și Casa Bună, parteneriat pentru copiii din comunități vulnerabile. Ligia Ardelean, Managing Director România: „Cred cu tărie că educația este calea spre o...

Atos, lider global în tehnologie IT bazată pe inteligență artificială, anunță astăzi că Atos GDC România își consolidează parteneriatul cu Asociația Casa Bună, fondată...

Romanian Fashion Week își extinde scena la București, după 25 de ani de la prima ediție. Irina Schrotter: „Capitala devine completarea firească a poveștii...

Romanian Fashion Week (RFW), cel mai amplu eveniment de fashion din România, își mută scena la București, pentru prima dată în istoria sa de...

Președintele Nicușor Dan și Mirabela Grădinaru, la deschiderea primei ediții a RCW Bucharest 2025. Irina Schrotter: „Cultura și educația nu sunt opționale, ci temelia...

Președintele României, Nicușor Dan, însoțit de Mirabela Grădinaru, a participat vineri, 3 octombrie 2025, la deschiderea oficială a primei ediții a Romanian Creative Week...

INVESTIGAȚIE ANTICORUPTIE.MD: CARUSELUL 38/223, LISABONA. Cum am devenit „observatori” ai alegerilor din Republica Moldova

Echipa portalului Anticoruptie.md a pătruns în interiorul schemei care s-a ocupat de racolarea așa-zișilor observatori la alegerile parlamentare. Timp de trei săptămâni, am documentat...

A început Romanian Creative Week, la București. Weekend dominat de arte vizuale, filme și dans, alături de unii dintre cei mai importanți artiști ai...

Romanian Creative Week (RCW), evenimentul care a transformat Iașul într-un punct central al industriilor creative europene, ajunge la București între 3 și 9 octombrie...

Articole asemănătoare

King Kong

Un element definitoriu a ceea ce se numește trumpism este mitocănia. S-au făcut și mici culegeri cu emanațiile...

Mirabela Grădinaru, partenera președintelui Nicușor Dan, întâlnire cu tinerii designeri, la deschiderea Romanian Fashion Week București 2025

Mirabela Grădinaru s-a întâlnit, miercuri, cu tinerii designeri care își vor prezenta colecțiile în deschiderea Romanian Fashion Week...

Atos și Casa Bună, parteneriat pentru copiii din comunități vulnerabile. Ligia Ardelean, Managing Director România: „Cred cu tărie că educația este calea spre o...

Atos, lider global în tehnologie IT bazată pe inteligență artificială, anunță astăzi că Atos GDC România își consolidează...

Romanian Fashion Week își extinde scena la București, după 25 de ani de la prima ediție. Irina Schrotter: „Capitala devine completarea firească a poveștii...

Romanian Fashion Week (RFW), cel mai amplu eveniment de fashion din România, își mută scena la București, pentru...