Aeroportul Iaşi se prezintă cu această nouă identitate. Cum vi se pare?

Publicat:

Distribuie articolul:

Finalizarea terminalului de pasageri T4 a impus o schimbare de imagine a aerogării. O cunoscută firmă ieşeană de branding a elaborat o nouă identitate a Aeroportului Internaţional Iaşi, de la logo şi deviză, până la literele şi simbolurile de pe panourile de informare şi orientare din T4, scrie Ziarul de Iași.

Noua identitate a Aeroportului a fost prezentată în cadrul unei ceremonii la care au participat, în holul noului terminal de pasageri, oficialităţile locale – dintre care au lipsit cele ale Primăriei Iaşi, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile.

„Noua identitate vizuală, parte a noului brand al Aeroportului Iaşi, poate fi considerată minimalistă, avangardistă şi probabil va suscita discuţii şi pro, şi contra”, a descris directorul general al aerogării logo-ul care va însoţi numele aeroportului.

Convins că părerile vor fi împărţite, Romeo Vatră a mai spus că „acest brand va fi startul unei ample transformări a aeroportului, prin care vom ridica serviciile la nivel de excelenţă şi vom transforma experienţa pasagerilor, oferind o experienţă nouă şi inspiraţională”.

Cu alte cuvinte, „ne-am propus să inspirăm pasagerii să călătorească mai des şi să ne poziţionăm ca fiind unul dintre cele mai importante şi moderne aeroporturi din această parte a Europei”, a subliniat directorul Vatră.

Ideea de la care a pornit elaborarea logo-ului a fost să nu conţină avioane sau conturul Palatului Culturii – „Aeroportul nu e doar al Iaşului, nici măcar al judeţului, ci are o anvergură transfrontalieră: 35 la sută din pasagerii lui sunt din Republica Moldova şi Ucraina”.

Primele schiţe

Discuţiile au început cu firme locale de branding şi design, care au fost rugate să schiţeze câteva prezentări. Directorul general a mulţumit firmelor care au venit cu propuneri, dar că el şi echipa lui de la Aeroport au fost convinşi de o firmă care nu a venit cu nimic, „dar care ne-au convins în trei ore că sunt o enciclopedie în ceea ce înseamnă domeniul aviaţiei, aeroporturi şi companii aeriene, că au cel mai mare nivel de cunoştinţe în această direcţie”.

Este vorba de Innerpride, care şi-a adjudecat şi contractul (în valoare de 142,5 mii lei) pentru elaborarea logo-ului şi a signalisticii pe care o veţi putea vedea în T4 (ulterior şi în T3) începând cu 31 martie, data la care este programată prima cursă de aici în Spaţiul Schengen. Panourile de informare şi indicare a anumitor puncte din T4 conţin simboluri simple şi cuvinte în limbile română şi engleză.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL PE ZIARUL DE IAȘI

Website | Mai multe articole

SUSȚINE PROIECTUL MEDIAQUALITY.RO

JURNALISM INDEPENDENT ȘI DE CALITATE

ASOCIAȚIA PRESĂ PE BUNE: ANCHETE ȘI INVESTIGAȚII

Cont donații: RO19BRDE350SV52123463500 B.R.D. - G.S.G., Cod SWIFT: BRDEROBU

Donează prin paypal icon

Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului MediaQuality.ro

Distribuie articolul:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Cele mai noi articole

La judecata istoriei

Am scris destul de mult despre Ion Iliescu și despre ceea ce a reprezentat el în cei 35 de ani de postcomunism, încât mă...

Bruno Maria Bradt, celebrul artist român de origine germană prezent la Romanian Creative Week 2024, a câștigat Marele Premiu Nürnberger Nachrichten Kunstpreis, cea mai...

Artistul german născut în România Bruno Maria Bradt, invitat anul acesta la Iași, la Romanian Creative Week (RCW), cu expoziția „Cântecul Vârstelor”, a câștigat...

Irina Schrotter, desemnată cetățean de onoare al Iașului în cadrul galei Seara Valorilor. Organizatoarea Romanian Creative Week a anunțat o premieră în industria modei,...

Irina Schrotter a primit luni, 14 octombrie 2024, titlul de cetățean de onoare al Iașului, în cadrul galei Seara Valorilor, găzduită de Primăria Municipiului...

Mircea Cărtărescu, la RCW 2025. Cel mai mare eveniment din UE al industriilor creative dezvăluie primele surprize pentru 2025

Romanian Creative Week (RCW), cel mai mare eveniment al industriilor creative la nivelul Uniunii Europene, conform European Union Intellectual Property Office, anunță primele surprize...

Romanian Fashion Week, cea mai importantă platformă de design din țară, anunță două apeluri de proiecte pentru studenți și designeri emergenți

Romanian Fashion Week (RFW), primul și cel mai important eveniment de modă din România, dedicat atât designerilor autohtoni, cât și celor internaționali, a anunțat...

Romanian Fashion Week, cea mai importantă platformă de design din țară, anunță câștigătorii din 2025 ai competițiilor dedicate studenților și tinerilor designeri

Romanian Fashion Week (RFW), primul și cel mai important eveniment de modă din România, dedicat atât designerilor autohtoni, cât și celor internaționali, a anunțat...

Articole asemănătoare

Atos și Dăruiește Viață, proiect de modernizare la Spitalul pentru Copii „Louis Țurcanu” din Timișoara: camere sterile, saloane renovate și speranță

Atos GDC România anunță astăzi primele rezultate ale parteneriatului cu Asociația Dăruiește Viață, sprijinind o nouă etapă din...

La judecata istoriei

Am scris destul de mult despre Ion Iliescu și despre ceea ce a reprezentat el în cei 35...